2008年06月20日

she is layla

desktop-layla-.png



oh, what a wong man. i made browned lady. she is layla.my making because that im going foget lonely feeling for firefox. so she has born she is opera's widget. her ability is stand. 24hour standing only. notwithstanding i can foget firefox. goodbye firefox until we meet again. BTW, opera is pretty good for me. that isnt dilatation ability. and 2chreader, howbeit pretty good browser. its with her in widget,too. are you want her?As an aside,layla is Eric Clapton. thank you eric!




.あぁ、僕なはなんてばかなんだ。 私はばかみたいな衝動にかられて一人の女性を創り出してしまった。彼女の名前はレイラ。firefox事件を忘れるためにoperaブラウザのウィジェットとして生まれたんだ。彼女の能力は立つ事。それも一日中だよ?それだけしかできないんだ。にも関わらず僕はfirefoxから脱却できるかも知れない。さようならfirefoxまた会う日まで。アディオス!
 ところでoperaブラウザは中々優れたブラウザだよ。特に目立った能力はないけどね。bbs2chreaderは無いけれど彼女はいるからね!君もoperaブラウザのウィジェット、レイラが欲しい?まあ、ネーミングはエリッククラプトンから来ているんだけどね。サンキュー!エリック!
posted by えぱんだ at 08:33 | TrackBack(0) | personal-life | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする

この記事へのトラックバック
×

