2008年08月22日

Get over it! Privacy is dead!

to people in the know,"Get over it! Privacy is dead!".todays world information society broked Privacy. human and comunity grow more and more broke human Privacy. but that is no Sadly. because society grow. that compensation.



BTW, do you know google street map?that system is very very did good. it like game, or move:-)please testing now.
080822_02.jpg

what a wonderful!

080822_03.jpg

this system is i looked in the some movie.


知る人ぞ知る言葉、うだうだ言うな、「プライバシーはもう死んでる」。スティーブ・マクニーリーの言葉です。現代の情報化社会は成長につれてつぎつぎとプライバシーを破壊してきました。でも、それが悲しむことかと言うと、すこし違うよね。なぜなら社会は成長したのだもの。その代償がプライバシー。



ところでグーグルストリートマップはもう試した?あのシステムは凄い。相当凄い。ゲームや映画のように動的にぐりぐり視点が動かせるんだ。映画なんかで、よく、バッグの写真一枚から視点を動かし、大きさ重さを量って、中身まで見られるっていう。ほとんどあれと変わらない。是非試してみて!

あぁ、素晴らしいか。

本当に映画のシステムを触ってるみたいだ!
posted by えぱんだ at 10:31 | TrackBack(0) | personal-life | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする

この記事へのトラックバック
×

